S M I L E


Część !
Dziś dla Was luźny sportowy outfit. Najlepszy na codzienne wymagające wysiłku dni.
Mój dzisiejszy dzień był strasznie zabiegany. Dopiero nie dawno wróciłam do domku i odpoczywam na łóżeczku z gorącą herbatą z myślą o kolejnych inspiracjach.
Radość dziś przyniósł mi listonosz, który dostarczył moje zamówienie z Dresslink.
Jestem bardzo zadowolona! Jeśli jesteście ciekawi co zamówiłąm, a są to dwie rzeczy to serdecznie zapraszam jutro na bloga. Mimo tego iż nie mam ostatnio czasu na nic to jutro postaram się opisać Wam moją opinię na temat Dresslink i zrobić foteczki ;)  Tak jak wyżej opisałam jestem bardzo zadowolona, ale mam niestyty też swoje ALE ... o którym dowiecie się jutro ;)

Zatem do jutra misiaczki <3 !








 

JEANSY / JEANS TALLY WEIJLT- SHIRT NEW YORKER
PASEK / BELT MOSCHINO

10 komentarzy:

  1. Dziewczynki bardzo Wam dziękuję !!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przesympatycznie, ciekawa z ciebie osóbka :))
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaneee jesteście !! Dziękuję <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz! Mogłabym prosić abyś kliknęłam w link w poście z pędzlami? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna figura i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję !!!!! <3

UWAGA/NOTE !

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie / używanie bez zgody autora jest zabronione.

All photos on this blog are copyrighted by their copy / use without permission is prohibited.