Package DRESSLINK

 


Witajcie!
Tak jak obiecałam dziś recenzja zamówienia.
Na stronie było bardzo dużo ślicznych rzeczy. Nie mogłam się zdecydować co zamówić.
Serduszko mi skradło prześliczne futerko na nadchodzącą jesień oraz asymetryczna sukienka.
Zamówienie szło do mnie ok. 10dni. Na stronie możecie kontrolować gdzie znajduje się Wasza paczuszka i kiedy jest już na terenie Polski.



 
Powyższe futerko ...
Jest to oczywiście sztuczny włos! Nigdy bym nie chciała futerka z prawdziwego zwierzątka.
Rozmiar który wybrałam to XL. Normalnie chodzę w S,M.
Więc przy zamówieniu proszę patrzeć na rozmiarówkę w cm!
Kamizelka ma dwie kieszonki oraz zapinana jest na sprzączki.
Jest bardzo cieplutka i wygodna. Leży idealnie ;)

A jaką mam opinię o sukience ?
Niestety nie jest taka asymetryczna jak miała  być. Zdjęcie na stronie inaczej pokazuje jej krój.
Gdy ją rozpakowałam wystraszyłam się czy to jakaś suknia dla zakonnicy ;D
Ale gdy ją ubrałam to od razu zmieniłam zdanie.
Jest obcisła, subtelna. Bardzo seksowna.
Trzeba ubrać do niej jasną kolię, aby rozświetlić górę.





 


A Wy dziewczyny zamówiłybyście taką sukienkę lub futero?
Jak Wy oceniacie te ciuszki.
Może kolejny pościk w tej sukience ;)?

Czekam na Wasze opinie !
Miłego wieczora kochani ;)

6 komentarzy:

  1. Futerko podbiło moje serce... Naprawdę prześliczne! :) Gratuluję współpracy!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje się to futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny <3 <3 !!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka <3

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję !!!!! <3

UWAGA/NOTE !

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie / używanie bez zgody autora jest zabronione.

All photos on this blog are copyrighted by their copy / use without permission is prohibited.