Sea Breeze ;)

Witajcie !

Dziś mam dla Was dwie stylóweczki.
Obie sukienki zostały kupione w Calzedonia.
Mam słabość do takich plażowych sukienek.
Na początku chciałam kupić tylko czarną, gdyż długo się nad nią zastanawiałam.
Lecz potem zobaczyłam tą drugą w której spodobał mi się strasznie kolorek.
I jak to kobieta wzięłam obie ;P
A Wam kochani podobają się? Która bardziej ?

Aaa i dziękuję za każdy komentarz i wejścia na bloga!
Bardzo dużo to dla mnie znaczy.

Pozostawiam Was z foteczkami ;)
















5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne sukienki :-). Ja na plażę zdecydowanie preferuję sukienki maxi, nie wiem dlaczego, po prostu są dla mnie najwygodniejsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś do prowadzenia bloga :) Ta różowa sukieneczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję !!!!! <3

UWAGA/NOTE !

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie / używanie bez zgody autora jest zabronione.

All photos on this blog are copyrighted by their copy / use without permission is prohibited.