LOS ANGELES


Hejo !

Pogoda w Darłowie jest coraz lepsza! :) Deszczyku już nie ma i nie będzie do konta mojego pobytu w tym miejscu.
Dlatego, iż zawitało trochę słonka, a temperatura się podniosła  mam dla Was moją jedną z ulubionych sukieneczek kupionych ostatnio przed wyjazdem ;) Ubrałam do tego tenisówki kupione w butki za 25zł które lekko przerobiłam . Przykleiłam cyrkonie na noskach i z tyłu bucików. 
Ostatnio mam zachcianki na bluzy oraz sukienki z takimi cyframi i napisami typu New York, London czy Los Angeles.

Co myślicie o tej stylizacji ;) ?

Miłego oglądania <3










SUKIENKA - DRESS RESERVED
BUCIKI - BOOTS DIY


3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Widziałam bardzo podobną sukienkę gdzieś na dresslink :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, z pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam rzeczy z numerkami! Co za piękny uśmiech!:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję !!!!! <3

UWAGA/NOTE !

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie / używanie bez zgody autora jest zabronione.

All photos on this blog are copyrighted by their copy / use without permission is prohibited.