DRESSLINK


Witajcie!


Na wielu blogach które co dzień odwiedzam nie raz już widziałam post na temat strony DRESSLINK.

Kilka tygodni temu i ja dostałam wiadomość z propozycją współpracy. 

Moim zadaniem jest robić posty przed i po otrzymaniu rzeczy.
Mogłam wybrać co chce do 20 USD. 


Teraz troszkę słów o Dresslink.
Jest to legalna, prywatna firma która ma swoją działalność w Hongkongu. 
Gdy wejdziecie na stronę zobaczycie, że są to ubranka bardzo modne i dobrej jakości.
Znajdziecie tam wszystko ! Biżuterie, bieliznę, śliczne płaszczyki i kurtki które już niedługo musimy zakupić ;D Ale również są tam koronkowe topy, body , jeansy i modne bluzy. 

A jak to jest z cenami ? Są bardzo niskie  ! Sukienki są od 2,28 euro, czyli ok. 10 zł , a wysyłka zależy od tego ile ciuszków zamówicie.  Czas czekania na paczuszkę od 10-25 dni.

A teraz moja WISHLIST <3

   




















I co kochane myślicie ?

Byłyście kiedyś na ich stronie ;)?



Czekam na wasze opinie.
BUZIACZKI !









5 komentarzy:

  1. hej do mnie ta firma pisała już trzy razy i cały czas się zastanawiam czy ma to sens? bo bardzo wiele osób po prostu drażni klikanie w linki i tego typu podobne rzeczy, więc mam nastawienie nieco sceptyczne. Chociaż tak jak piszesz bardzo wiele blogerek już nosi ich rzeczy, kolejne kupują i wrzucają w blogostrefę.Racją jest że ich asortyment jest na każdą kieszeń, ceny są bardzo przystępne, tylko nie wiem jak jest z jakością? Jak już spróbujesz napisz do mnie i podziel się opinią
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk https://www.facebook.com/adriana.em.7

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś świetne rzeczy :) Oczywiście klinęłam. Ja współpracuję z tą firmą i jest naprawdę niesamowita. Świetny asortyment :) Jakościowo - trzeba trafić. Czasami rzeczy są idealne - tak jak przyszła do mnie paczka, ale wiem, że zdarza się, że rzeczy nie są zbyt dobre... Gratuluję!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawienie! Najbardziej chciałabym mieć tę spódnice i szorty - są piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie podoba mi się, ja właśnie czekam od nich na paczkę :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję !!!!! <3

UWAGA/NOTE !

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie / używanie bez zgody autora jest zabronione.

All photos on this blog are copyrighted by their copy / use without permission is prohibited.