B I K E

Hej ;)
Jak Wam kochani minął weekend ?
U mnie bardzo rodzinnie, gdyż moja siostrzyczka miała 5 urodzinki i zorganizowaliśmy przyjęcie ;)
Zjechała się cała rodzinka.
Bardzo było przyjemnie patrzeć w tym dniu na szczęście Vaneski.
Wczoraj do południa leniuchowałam w łóżeczku, a później wybrałam się na rowerek .
Dziś może wybiorę się na Rynek Główny i zapewne jakąś sesyjkę zrobimy  ;)

Buziaki ! <3


















szorty - shorts Tally Weijl
top - top  New Yorker
buty - boots Nike 
okulary - glasses Ray-Ban


INSTAGRAM 
 


Moja stylizacja z przyjęcia ;)





4 komentarze:

  1. śliczny zestaw:) super pazurki:)
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend minął mi dosyć spokojnie i sympatycznie. Fajna stylizacja :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję !!!!! <3

UWAGA/NOTE !

Wszystkie zdjęcia na tym blogu są chronione prawami autorskimi, ich kopiowanie / używanie bez zgody autora jest zabronione.

All photos on this blog are copyrighted by their copy / use without permission is prohibited.